Klantenservice

Heb je een vraag, suggestie of klacht? Bij Poiesz horen we het graag. Een selectie van de meest gestelde vragen lees je hieronder. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met onze Klantenservice op via het contactformulier.

 

Veelgestelde vragen
Waar kan ik mijn vraag stellen over de Dagjes Uit actie?

Tussen 4 en 24 maart 2024 was er een actie bij alle Poiesz supermarkten, waarbij je bij elke €20 aan boodschappen een voucher ontving met een unieke actiecode. Met elke actiecode kun je tot 18 augustus 2024 één ticket met korting bestellen in de webshop. 

 

Alle vragen met betrekking tot deze actie worden afgehandeld door de organisatie van Dagje Uit en dienen aan hen te worden gericht. Deze actie valt buiten het bereik van Poiesz.

 

Voor meer informatie en het bekijken van de webshop van alle activiteiten click hier.  

Ik heb een vraag over het bestellen van gebak via de webwinkel.

Het toevoegen van gebak aan jouw online order kan invloed hebben op het eerstvolgende beschikbare bezorgmoment.

 

Voor een bestelling inclusief vers gebak geldt:

-   Je kunt tot 12:00 uur bestellen voor bezorging op de volgende dag (m.u.v. zondag).

-   Je kunt jouw order wijzigen tot 12:00 uur de dag voor bezorging. Na 12:00 uur kun je jouw bestelde gebaksproducten niet meer wijzigen, de andere producten kun je wel wijzigen na dit tijdstip.

-   Indien je gebak bestelt na 12:00 uur, zijn de bezorgmomenten op de volgende dag niet beschikbaar.

 

Voor een bestelling exclusief vers gebak geldt:

-   Je kunt tot 23:00 uur bestellen voor bezorging op de volgende dag (m.u.v. zondag).  

-   Je kunt jouw order wijzigen tot 23:00 uur op de dag voor bezorging. Na 23:00 uur kun je jouw order niet meer wijzigen.

De totaalprijs die ik moet betalen voor mijn bestelling wijkt af van de prijs die in de webwinkel werd getoond. Hoe kan dit?

De totaalprijs die in de webwinkel wordt gecommuniceerd kan afwijken van de prijs die u daadwerkelijk dient te betalen. De totaalprijs is exclusief het statiegeld voor de klapkratten waarin jouw boodschappen worden verpakt. Per krat betaal je € 7,00 statiegeld. Voor alle producten geldt dat je de prijs betaalt die op het moment van afhalen of bezorgen van toepassing is. Wanneer je een product bestelt voor volgende week terwijl het deze week in de aanbieding is betaal je volgende week dus de reguliere prijs c.q. de prijs die op dat moment van toepassing is. De prijs van verse producten die in jouw besteloverzicht wordt genoemd kan iets afwijken van de prijs die je uiteindelijk betaalt. Dat komt omdat het gewicht van verse producten kan afwijken.

Ik heb een vraag over een reeds geplaatste of bezorgde online order.

Alle (contact)gegevens omtrent je online bestelling kun je vinden in je webwinkel-account. Kijk onder 'bestellingen' en klik op de bestelling waarvan je de details wilt bekijken

Het product wat in de aanbieding is, is niet bij mijn Poiesz supermarkt op voorraad.

Je kunt bij het Servicepoint van jouw Poiesz supermarkt in de week dat de aanbieding geldig is, vragen naar een reclametegoedbon. Wanneer het product weer op voorraad is, kun je deze reclametegoedbon gebruiken en inleveren bij de kassa.

Er is iets mis met het product wat ik heb gekocht, wat moet ik doen?

Het beste kun je hiermee, met de aankoopbon, zo snel mogelijk terug gaan naar de Poiesz supermarkt waar je het hebt gekocht. Dan word je het snelst geholpen, omdat daar ook alles direct voorhanden is om jou te helpen.

Ik heb een allergie, hoe weet ik welke producten bij Poiesz geen gluten of lactose bevatten?

Het doen van boodschappen met een allergie kan een hele uitdaging zijn. Daarbij helpen wij je graag. Fabrikanten zijn verplicht om allergenen op de verpakking te vermelden. Uiteraard kun je deze informatie tegenwoordig ook online vinden. Voor onze huismerken G'woon en Melkan verwijzen wij je graag door naar de websites: www.gwoon.nl en www.melkan.nl. Voor Allergie-informatie van onze A merken verwijzen we je graag door naar de websites van het merk zelf.

Ik heb meegedaan aan een winactie van Poiesz supermarkten, waar kan ik de uitslag bekijken?

Bijna elke week kun je bij Poiesz supermarkten meedoen aan unieke winacties. Je kunt de actuele (win)acties bekijken op onze website, in de weekfolder of op onze Facebookpagina. Prijswinnaars krijgen persoonlijk bericht van ons. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd. Heb je een maand na de winactie nog geen mail, bericht of telefoon gehad van Poiesz? Dan kun je ervan uitgaan dat je niet hebt gewonnen.

Wat is de waarde van een volle spaarkaart met Poiesz zegels?

Bij iedere € 2,50 aan boodschappen (exclusief statiegeld) krijg je een gratis Poiesz zegel. Hiermee spaar je gratis voor cadeaus, die elke jaar én elk seizoen wisselen. Zit er toch niet iets voor jou tussen? Dan kunt je jouw spaarkaart inleveren voor € 2,50 in contanten. Je kunt ook wachten op de nieuwe collectie cadeaus: vier keer per jaar wisselt voor een deel het assortiment. Want een spaarkaart is meer waard als je het inlevert voor een gratis cadeau.

 

Bekijk hier de cadeaus waar u nu voor kunt sparen.

Vanaf wanneer kan ik mijn vereniging inschrijven voor de Jeugd Sponsor Actie?

Op dit moment kunt je jouw vereniging nog niet inschrijven voor de Jeugd Sponsor Actie. Vanaf medio september start naar verwachting de inschrijving.

Folder en nieuwsbrief
Wanneer ontvang ik de folder?

In de meeste gevallen zal de folder op zaterdag of zondag worden bezorgd. Er is echter een uitloop mogelijk op maandag en dinsdag. Indien je later dan dinsdag de folder ontvangt, dan horen wij dat graag. Dit kun je aan ons melden door dit formulier in te vullen.

 

Ik heb geen Poiesz folder ontvangen. Wat moet ik doen?

Wat vervelend dat je de folder niet hebt gekregen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We willen je vragen om dit formulier in te vullen. Aan de hand van jouw postcode en huisnummer kunnen we bij Spotta, de bezorger van o.a. onze folder, achterhalen waar het fout is gegaan. Uiteraard gaan we zorgvuldig met jouw gegevens om.

 

De actuele aanbiedingen van Poiesz kun je ook hier bekijken.

 

Mijn gemeente is of gaat over op InMijnBus. Wat moet ik doen om de Poiesz folder te ontvangen?

Ontvang je nu al het standaard folderpakket van Spotta. Dan hoef je niets te doen om het te blijven ontvangen.

 

Op InMijnBus krijg je echter (ook) de optie om een folderpakket zelf samen te stellen via het platform Folderkiezer. Op dit moment is het niet mogelijk om de Poiesz folder hier aan toe te voegen. Wil je toch graag een zelf samengesteld pakket, dan kun je dat hier samenstellen. Of bekijk onze folder online via onze digitale nieuwsbrief, onze website of op ‘Alle folders’.

Hoe meld ik me aan of af voor de email nieuwsbrief van Poiesz supermarkten?

Je kunt je hier aanmelden voor onze email nieuwsbrief. En via deze link kun je je afmelden voor onze email nieuwsbrief. Of je kunt je afmelden via de uitschrijf link, onderaan elke email nieuwsbrief van Poiesz.

 

Vanaf wanneer staat de nieuwe folder op jullie website?

De folder van de komende week is vanaf vrijdagavond 20.00 uur te bekijken op onze website en tevens via deze link.

Kan ik de folder bekijken in een app?

Onze folder staat in de app ‘Alle folders’. Deze app is beschikbaar voor zowel Apple als Android.

Ik heb gehoord dat jullie verspreider geen bezorger heeft voor de straat waar ik woon. Krijg ik nu de folder wel?

Jazeker. Het kan voorkomen dat er in jouw regio tijdelijk geen vaste bezorger is. Spotta, de bezorger van o.a. onze folder, heeft daarom altijd ‘reserve’ bezorgers achter de hand. Dit is een groep mensen die overal kan worden ingezet om alsnog de folder te bezorgen. Uiteraard doet Spotta er alles aan om zo snel mogelijk weer een vaste bezorger voor jouw regio te vinden.

 

Ik heb een vraag of klacht over de bezorging. Waar kan ik die melden?

Je kunt jouw vraag of klacht met ons delen door dit formulier in te vullen.

 

Zakelijk bestellen
Hoe kun je betalen?

Door het aanmaken van een zakelijk account kun je automatisch op rekening betalen. Dit betekent geen gedoe aan de deur met een pinpas. Daarnaast ontvang je een zakelijke pas waarmee je in al onze supermarkten boodschappen kunt doen die je vervolgens gefactureerd krijgt. Liever direct aan de deur afrekenen? Dat kan ook! Je kunt bij onze bezorger met PIN afrekenen.

Wat zijn de bezorgkosten?

Poiesz Supermarkten hanteert een minimale bestelwaarde van € 40,-. Wanneer je boodschappen bestelt, betaal je € 2,50 verzamelkosten. De boodschappen worden bij jouw bedrijf of instelling bezorgd.

Wanneer kunnen mijn boodschappen worden bezorgd (vast bezorgmoment)?

Tijdens het bestellen kun je zelf een voorkeurstijd en datum aangeven voor de bezorging.

 

Voor jou als zakelijke klant reserveren wij graag een vast bezorgmoment*. Dit betekent dat jouw boodschappen altijd op de gewenste dag binnen een vast tijdsblok worden bezorgd. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

 

 * Het reserveren van een vast bezorgmoment is mogelijk indien de waarde van jouw bestelling wekelijks minimaal 100,- bedraagt.

Is het ook mogelijk om warme maaltijden te laten bezorgen?

Jazeker. Dat kan via de maaltijdservice van Van Smaak.

Kan er rekening gehouden worden met eventuele diëten?

Natuurlijk kan dit. Je bestelt precies de producten die jij wilt, en wij zorgen ervoor dat deze bij jouw kinderopvang wordt bezorgd.

Wat zit er in het online assortiment?

Ons online assortiment is het complete assortiment. Alles wat je wenst, vind je in onze webshop. Niet gevonden wat je zocht? Laat het ons weten via het contactformulier, en we zorgen dat we het zo snel mogelijk voor jou oplossen!

Kunnen bewoners van mijn zorginstelling ook hun eigen boodschappen bestellen?

Ja. Bewoners kunnen zelf eigen boodschappen bestellen. Voor zorginstellingen met cliënten die moeite hebben met het bestellen, heeft Poiesz oplossingen op maat. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Contactgegevens Klantenservice

  • Edisonstraat 3
  • 8606 JH Sneek
  • 0515-428800
  • Onze klantenservice is bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08:00-17:00 uur.
Contact met Poiesz