Nabestellen en retourneren

Nabestellen van de kleding

Als een medewerker op meerdere afdelingen werkzaam is, zal er bij de uitgifte van de bedrijfskleding rekening gehouden worden met de afdeling waar de medewerker hoofdzakelijk werkzaam is. Als een medewerker op twee afdelingen werkzaam is, ontvangt hij/zij niet automatisch nieuwe bedrijfskleding voor deze tweede afdeling. De afdeling waar een medewerker volgens onze gegevens hoofdzakelijk werkzaam is, is de afdeling welke als standaardafdeling genoteerd staat in Youforce en Softbrick. Om kleding te ontvangen voor de tweede afdeling van een medewerker, dient de bedrijfsleiding via de gebruikelijke weg via Selfservice Youforce kleding na te bestellen door middel van de button ‘Nabestellen bedrijfskleding Filiaal’. De afdeling Niet Handelsgoederen zal deze aanvraag in behandeling nemen en er zorg voor dragen dat de bedrijfskleding voor de medewerker zo spoedig mogelijk wordt opgestuurd naar het filiaal. Totdat de medewerker de nieuwe bedrijfskleding heeft ontvangen, kan hij/zij gebruik blijven maken van de oude bedrijfskleding voor deze tweede afdeling.

 

Nabestellen kleding assistent bedrijfsleider en bedrijfsleider

Vooralsnog blijft het bestelproces van bedrijfskleding van de assistent bedrijfsleider en de bedrijfsleider ongewijzigd. Aanvragen kunnen met ingang van maandag 16 januari via de mail worden ingediend via bedrijfskleding@poiesz-supermarkten.nl Op termijn zal ook dit proces worden geautomatiseerd.

 

Retourprocedure bij uitdiensttreding

Nadat een medewerker uitdienst treedt, dient hij/zij alle kledingstukken binnen één week schoon en netjes in te leveren bij de bedrijfsleiding van het filiaal volgens het desbetreffende kledingcontract. Hierbij is de controle door de bedrijfsleiding erg belangrijk. Wanneer niet alle kledingstukken worden geretourneerd, dient de bedrijfsleiding de afdeling Salarisadministratie hiervan op de hoogte te stellen. De afdeling Salarisadministratie zal in dit geval voor ieder ontbrekend kledingstuk een bedrag inhouden op de eindafrekening van de medewerker. Het bedrag dat wordt ingehouden op de eindafrekening is afhankelijk van het ontbrekende kledingstuk en staat benoemd op het kledingcontract