Nabestellen en retourneren

Nabestellen van de kleding

Als een medewerker op meerdere afdelingen werkzaam is, zal er bij de uitgifte van de bedrijfskleding rekening gehouden worden met de afdeling waar de medewerker hoofdzakelijk werkzaam is. Als een medewerker op twee afdelingen werkzaam is, ontvangt hij/zij niet automatisch nieuwe bedrijfskleding voor deze tweede afdeling. De afdeling waar een medewerker volgens onze gegevens hoofdzakelijk werkzaam is, is de afdeling welke als standaardafdeling genoteerd staat in Youforce en Atoss.

 

Om kleding te ontvangen voor de tweede afdeling van een medewerker, dient de leidinggevende deze via het aanvraagformulier “Kleding nabestelling” via Keephub na te bestellen. De afdeling Niet Handelsgoederen zal deze aanvraag in behandeling nemen.

 

Verkeerde maat ontvangen

Indien u een verkeerde maat heeft ontvangen of vragen heeft over de maat van uw kleding kunt u een mail sturen naar bedrijfskleding@poiesz-supermarkten.nl

 

Nieuwe medewerkers

Aanvragen kunnen met ingang van maandag 6 november a.s. via het aanvraagformulier “Kleding nieuwe medewerkers” via Keephub worden gedaan.

 

Retourprocedure bij uitdiensttreding

Nadat een medewerker uitdienst treedt, dient hij/zij alle kledingstukken binnen één week schoon en netjes in te leveren bij de leidinggevende van de afdeling volgens het desbetreffende kledingcontract. Hierbij is de controle door de leidinggevende erg belangrijk. Wanneer niet alle kledingstukken worden geretourneerd, dient de leidinggevende de afdeling Salarisadministratie hiervan op de hoogte te stellen. De afdeling Salarisadministratie zal in dit geval voor ieder ontbrekend kledingstuk een bedrag inhouden op de eindafrekening van de medewerker. Het bedrag dat wordt ingehouden op de eindafrekening is afhankelijk van het ontbrekende kledingstuk en staat benoemd op het kledingcontract